10/7

Kvällen i Brunflo var kanonbra. Runt åtta kom Maja till stan, då åkte vi direkt ut till henne. Där var hennes lillebror med kompisar, vi satte oss med dom ute på gården och drack öl. Senare på kvällen blev det snurra flaskan/sanning eller konsekvens, kubbspel, bad i poolen och klockan fyra grillade vi hamburgare med pitabröd. Efter maten städade vi upp ute, när det var klart gick vi in och jag, Maja, Emil och Johanna spelade Monopol och resten däckade. Jag och Maja gick och la oss vid sex-halv sju. Det var så underbart att få somna bredvid min fina vän, det var så otroligt länge sedan sist.

Jag klev upp vid elvatiden imorse. Då var Maja och Simone redan vakna så vi gick ut och satte oss i solen och tog en morgonrök. Någon timme senare började resten vakna eftersom, vi satt ute och stekte i solen och sedan blev det fotboll och fika. Jag och Simone tog bussen in till stan vid tre och när jag kom hem dog jag på soffan på en gång och där har jag legat i princip hela kvällen förutom under tiden då det var dags för middag, kebab fick jag idag. Mums! Just nu håller jag på att fixa med bilderna från igår. Lägger väl in några i slutet av inlägget, annars kommer alla att hamna på Facebook för dig som vill se.

MES - jag vill aldrig vara utan oss igen.


Postat av: sandra

sv: ja :D sjdå? :)

2011-07-11 @ 01:02:01
URL: http://sandralagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback