Tidsfördriv.

2011 : det ultimata testet, alla måste göra det!


FRÅGOR
Ditt fulständiga namn; Emelie Maria Mattsson Lundqvist
En hemlighet du nu tänker berätta: Ingen alls
Någonting du vill att alla ska veta: Att jag är fett cool
En vän du älskar: Anna
Någonting du vill ändra i världen: Att alla var nöjda med det de har
En dag du alltid kommer minnas: Nyår 07/08
Någonting du ser fram i mot: Sommaren

En vän som vet mest om dig: Anna
Betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Familjen och mina vänner


ÄRLIGHET

Har du rökt: Jag är rökare
har du sagt hora till en lärare: Nej
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nej
Tar du droger: Nej
Har du svikit någon: Ja
Har du tänkt tanken att mörda någon: Ja

FRAMTID
Vill du ha barn: Ja
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Jag går gymnasiet nu
Vill du gifta dig, och med vem: Jag vet inte
Finns det någonting du vill göra innan döden: Leva livet
Är det någonting du absolut vill undvika: Att stå ensam kvar

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: När den väl finns så
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Tror du någon kan leva med samma person resten ev deras liv: Absolut
Har du vart tillsamans med någon, o trott att en dag kommer ni 2 var gifta och ha barn: Nej
Är du singel: Yes
Vill du vara tillsammans med någon: Ja

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland: Ja
Har du känt att någon förföljer dig: Ja
Har du blivit överfallen någongång: Ja
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Ibland
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Ja
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: Alla har en egen uppfattning

LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...
Är du lycklig
: Jag kunde ha varit lyckligare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback