Radion spelar aldrig våran sång.

Somnade till Pippi på de sju haven med Hugo förut. Det var riktigt skönt. När vi sedan vaknade var det dags för middag, det blev färsk pasta och baconsås. Efter det har jag bara legat i soffan framför tvn och tagit det lugnt. Skönare söndag! Hugo åkte hem för en stund sedan så nu är det sjukt tyst här, alldeles för tyst. Lilla trollunge! Att man kan bli så glad av en sån liten person. För honom skulle jag kunna gå genom eld och vatten. Idag la han armen runt mig, la huvudet på min axel och sa; Jag älskar dig. Det var det finaste jag hört på otroligt länge. 

Nu tittar jag på Minuten på ettan där E.M.D tydligen ska vara med och tävla nu. Snart blir det lite mysfika och antagligen Big Brother. Jag vet inte, kanske lägger mig i sängen och tittar på något annat istället. BB är inte riktigt mitt program.

Hahah, såg en grej på Facebook nyss.
Gå till Google översätt. Sätt inställningarna från tyska till turkiska och skriv bokstaven ä 15 gånger i rutan. Jag säger; GÖR DET!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback