5/2

Först och främst vill jag gratulera världens finaste människa och storebror som idag fyller 27 år. Du är bäst och jag älskar dig så otroligt mycket. Grattis Andreas!

I torsdags var jag barnvakt åt
världens finaste Hugo. När jag hämtade honom åkte vi ut till Kajsa för att städa lite inför fredagen men det blev aldrig av, istället tittade vi på barnprogram och bara myste. Sedan åkte vi hem till mig för att sova, jag hann knappt starta Pippi går till havs innan Hugo hade slocknat. Fina, fina du.

Igår vaknade jag och Hugo
vid halv nio, skönt med sovmorgon. Duschade och fixade, Hugo åt frukost framför Pippi på de sju haven. Runt tio tog jag, Kajsa och Hugo bussen när på stan för att lämna lillhjärtat på dagis till halv elva och sedan gick jag och Kajsa upp på skolan för att äta lunch. En lektion återstod och den fick vi sluta tidigare ifrån, skönt. Då åkte jag och Kajsa hem till henne för att städa och fixa inför kvällen. Det gick bra och fort. Sedan var det bra att vänta på att klockan skulle bli lite mer. Simone och Sandra kom, Fia och Elin kom ner en stund och sedan kom även Johanna och Ronja. Vi behövde inte mer folk än så för vi hade riktigt roligt. Vid elva kom Patrik och hämtade oss och skjutsade oss på Oleary's, smet in gratis. Awesome! Väl inne träffade jag på en massa kändisar, drack vidare och hade det jättetrevligt med mina fina vänner. Efter krogen blev det mat på Donken, Diego var så snäll som bjöd på mat. Efteråt åkte jag med Andreas, Anders och Dennis till Odensala på efterfest. Somnade ganska sent och vaknade lite för tidigt så idag är jag bra nog trött. Tog mig en promenad hem imorse och det var bland det jobbigaste jag varit med om. Själva promenaden var helt okej men inte att jag hade ett skölpaddshuvud mellan skinkorna som åkte in och ut. Hahahah, fan vad sjuk jag är men så var det.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Firat broder med tårta och god middag, duschat, dött någon timme men nu är jag piggare men känner ändå för att bara ta det lugnt ikväll framför dumburken med mamma. Nu ska jag sno en cigg av mamma och sedan lägga mig och dö en stund till i soffan. Vi hörs imorgon! Puss.

NI ÄR BÄST

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback