24/2

100dagars var grym! Dagen började med att jag och Kajsa inte orkade gå på första lektionen så vi sov till halv elva istället och åkte ner för att äta lunch. Gick på Naturkunskapen fram till rasten då jag, Simone, Sandra, Kajsa och Sofie åkte hem till mig och öppnade första ölen. Den satt finfint i magen. Fixade oss och åkte senare till Carro för att förfesta med resten av fina BF08. Jag tror att det fattades fem personer ifrån klassen och det är riktigt bra gjort för att vara våran klass. Hade sjukt roligt hemma hos Carro! Sedan var det dags för Oleary's vilket var den bästa krogkvällen på väldigt länge. Träffade mycket grymt folk och dansade så att jag har ont i hela kroppen idag men det var det värt. En nattkebab och en cola som gjorde nattsömnen underbar. Om den här kvällen var såhär bra så undrar jag hur galen själva studenten blir, känns som om jag inte kommer ta mig hem levande. Kvällen var iallafall bäst, det här måste göras om!

Idag känner man att man lever så nu väntar en skön dusch, vilket behövs efter allt dansande igår. Ikväll kanske det blir tv-spelande med min bästa vän Hampus. Det sades iallafall igår men idag vet man aldrig vad som händer. Vi hörs. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback