2/2

Jag fick inte sluta blogga för Sandra så jag skriver ett inlägg nu när jag ändå är hemma. Idag har jag varit på skolan med alla fina, vi har haft kommunikation och naturkunskap. Hade mer än gärna stannat hemma i sängen, har varit i princip död hela dagen. Men efter skolan åkte jag hem, duschade och så, sen åkte jag till Kajsa och åt mat. Hon bjöd på korvstroganoff och ris, det var riktigt gott. Efter det var de meningen att vi skulle mysa framför en film men det blev ändrade planer. Kajsa och Sofie kom den briljanta idén att dom skulle dricka öl och jag som inte har så mycket pengar ville inte det. Kände inte heller för att sitta och titta på när dom drack så jag tog bussen hem. Jag taggar till fredag istället! Nu sitter jag bara här och tittar på Vad blir det för mat? med mamma. Funderar på att se någon film snart, om jag inte somnar vill säga. Lägga mig och tänka på en väldigt fin person, jag blir så glad av dig. Varje gång jag får sms och ser att det är från dig är mitt leende större än någonsin. Men vi tar en dag i taget och hoppas inte på för mycket. Annars blir man bara besviken. Nu ska jag hänga fett med soffan. Puss.

IDAG KOM MIN UNDERBARA STUDENTMÖSSA! Åh, vad jag längtar nu.
Finaste BF08 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback