15/2

Praktik är fixat! Min sista praktik under gymnasiet blir på Campus förskola tillsammans med Simone. Underbart att sista praktiken blir på ett ställe jag verkligen trivs på. Förutom det så har jag och Sofie varit hos studievägledaren idag och pratat om att plugga till behandlingsassistent. Så nu funderar vi starkt på att flytta till Sundsvall nästa år (2012) för efter studenten vill vi jobba och chilla. Men vi satt redan nu och planerade hur det skulle se ut hemma hos oss och vad som måste inköpas. Jag är sjukt pepp på att flytta dit och jag blir ännu mer pepp när Sofie också är det. Det här blir nog bra. Kajsa var nog också pepp på det. Vi tar gänget från Östersund och förflyttar oss till Sundsvall. Nu måste jag bara övertala Simone och Sandra, för dom vill jag inte lämna kvar. Emma är omöjlig eftersom att hon vill flytta till Stockholm, ingen mening att ens försöka där. Haha! Åh, nu när jag tänker efter så kommer det att vara sjukt jobbigt att lämna hela mitt liv bakom mig för att påbörja ett nytt. Men det kommer att vara värt det i slutändan. Aja, jag har ju ett år på mig att förbereda allt. Säga hejdå en miljon gånger osv.


Jag har världens finaste vänner. Ni betyder allt och vet vilka ni är.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback