13/2

Fredagen var som sagt skit. Eller inte hela fredagen, bara slutet utav den. Jag vill bara att allting ska vara som det var förut men jag antar att jag har förstört allting nu. Men ändå förstår jag inte hur allting kunde bli mitt fel när jag bara sa vad jag hade fått höra. Jag vill bara höra din röst. Jag vill bara att allting är som förut.

Igår var jag som sagt barnvakt till Tindra, vi tittade på film och hade det mysigt med chips, godis och cola. Senare på kvällen kom även Niclas och höll oss sällskap. Vi tittade på film och när Tindra äntligen somnade och det var runt tolv så åkte Niclas hem och jag gick och la mig. Simone ringde och väckte mig runt halv nio imorse och sedan vaknade Tindra. Idag har vi myst ännu mera framför massa film. Mycket Pippi, Alvin och gänget 2 och Trolltyg i Tomteskogen. Hugo kom till oss också runt fem så dom har lekt en massa. Nu har jag äntligen kommit hem så jag ska nog gosa ner mig i soffan och titta på tv. Jag har ingen ork till att göra något annat. Hörs. Hej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback