10/2

Tisdagen blev en helt galen dag/kväll/natt. Vi slutade skolan tjugo över tolv och efter det åkte jag & Kajsa hem till henne. Vid två-tiden efter en powernap kom Måns och Tommy och hämtade upp oss för att åka ut till Tommy på Norderön. Halvvägs i bilen öppnades första ölen och så fortsatte det. Det var mycket länge sen jag drack öl en tisdag men det var nice. När vi kom fram spelade vi ölspel och dessa fick ju det att snurra till i huvudet. Speciellt på pyramiden då jag fick dricka mycket mer än alla andra, var inte riktigt min grej det där. Senare kom Jonas och vi fortsatte med kung. Jag måste säga att det var en sjukt rolig kväll, alla fulla som as och på mycket bra humör. Kajsa däckade flera timmar tidigare än alla andra men inte slutade festen för det. Runt fyra eller fem gick jag och la mig och blev väckt åtta igen. Pigg och glad var man då eller? Vi låg bara och chillade mest hela dagen. Vi ett-tiden kände Kajsa att hon var körduglig så vi gled in till stan, både jag & Kajsa däckade ihop i sängen när vi kom hem och sov till tre. Då blev det Daffy's och en mycket god pizza + cola, det var kärlek. Efter det blev det en mycket skön dusch och sen chill framför tvn. Senare drog jag, Kajsa och Fiia till Adam som hade fest för att kolla läget. Var där någon timme innan vi åkte hem för att chilla och sova. Men precis när jag håller på att somna så ringer Måns och vill ha skjuts på OK för att köpa något att dricka. Så Kajsa tvingade med mig att hämta honom, vi hade ju hans bil så vi hade inte så mycket till val. Men efter det fick jag äntligen sova!

Just nu sitter jag på skolan och har Psykosocialt arbete. Jag, Emma och Sofie ska göra ett arbete om blindhet. Jag längtar tills vi slutar, så trött och idag ska jag åka hem till min mamma. Kanske blir sovning hos Kajsa inatt, vem vet? Annars kan det ju skönt att vara hemma någongång ibland också men oftast blir jag less nästan på en gång efter att jag har kommit hem. Men iallafall, nu måste jag fortsätta med att jobba. Vi hörs sen. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback