Jag såg mamma kyssa tomten.

Nu har jag precis kommit hem. Vi firade som sagt julafton hos min morbror på Frösön. Där befann sig min familj, mina tre morbröder, mina kusiner, mormor och farmor. Dagen blev faktiskt riktigt bra trots att jag var så grinig igår. Dagen har bestått av lek med småkusinerna, tv-tittande (Kalle Anka, Kan du vissla Johanna? och Karl Bertil Jonsson), alldeles för mycket mat och Cluedo & Monopol. Nu är jag fet och trött. På tal om julklappar så är det enda viktiga som behövs nämnas mina älskade skor som jag fick idag. Dom är för underbara. Jag är kär i dom. Pengar var också fint att få samt allt annat. Måste sova snart så jag orkar med morgondagen. Juldagen betyder utgång med fina tjejer. Nu måste jag tvätta bort sminket och krypa ner i min sköna nybäddade säng. Awesome! Vi hörs imorgon mina vänner. Då kanske det kommer upp lite bilder från julafton också, orkar icke ta tag i det nu. Hörs. Hej.



kärlek - sjukt snygga och sjukt sköna
dock har jag bytt skosnören till svarta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback