För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Det blev ingen storvinst på Binglolotto men två Sverigelotter kammade jag hem iallafall. Än är det ju inte slut heller, man kan ju vinna på lottnumret också så jag håller tummarna. Men vem vet? Jag kanske vinner massor med pengar på Sverigelotterna. Det vore fint! Julkänslan är ännu inte här och det känns inte som om den kommer att komma heller. Det var väldigt många år sedan jag längtade tills julafton. Visst ska det bli roligt att få träffa släkten och så men jag kan gärna hoppa över den här dagen. Jag är inte så mycket för det här med julpynt osv. Det är bara jobbigt att plocka ner allt sen igen. Surpuppa? Nja, nu ska jag titta klart på Binglotto och sedan ska jag krypa ner i sängen så jag är pigg imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback