6/12

Idag har jag varit hemma från praktiken. Kände verkligen ingen ork till att gå dit imorse, känner mig inte riktigt hemma där så nu har jag och min lärare gjort några ändringar så jag hoppas att allt blir bättre nu under den sista tiden av min praktik. Endast denna vecka och nästa vecka kvar, sedan en vecka till i skolan innan det är slut. Känns lite tråkigt faktiskt, jag känner att klassen har kommit varandra så nära och nu är det helt plötsligt snart slut. Dessa veckor har gått alldeles för fort! Jag måste säga att jag är jätteglad över att jag tog den här chansen, jag har fått vänner för livet. Speciellt Victoria, på så kort tid har vi kommit varandra så otroligt nära. Jag är så glad att jag har träffat dig. Tack för att du alltid finns där för mig när jag behöver dig, tack för att du alltid lyssnar. Tack för att du är du. Idag har jag bara legat i sängen och latat mig framför Hart of Dixie, sjukt bra serie måste jag säga. Jag rekomenderar den starkt. Du kan läsa vad den handlar om i föregående inlägg. Nu ska jag fortsätta med detta. Vi hörs när vi hörs! Puss.
Postat av: vic <3

Snuttan love u <3

2011-12-06 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback