4/12

Nu har vi gått in i december. Snön är tillbaka igen efter att ha försvunnit en stund. Så, vad har hänt sedan sist jag skrev? Det blir utgång i onsdags ändå, jag skulle gå ut nykter men det blev inte riktigt så. Full blev jag och kaos blev det också, lite iallafall men det ingenting vi behöver prata om. I torsdagen pallade jag inte gå på praktiken pga kaoset som blev under onsdagskvällen så jag var bara hemma och sov i princip hela dagen. I fredags var jag på Gamla Teatern igen, gick hem lite tidigare då jag skulle jobba under kvällen och kände att jag behövde varva ner lite innan. Det var en riktig bra kväll på OSD men det brukar det alltid vara. Försäkringskassan hade sin julfest och det fanns gott om fulla människor, över femhundra personer och iallafall fyrahundra var fulla som ägg. Jag och Victoria kom hem till mig vid halv fyra på lördagmorgon, somnade som två små barn och vaknade sedan inte förrän klockan tre. Då tog vi en sväng på affärn och sedan åkte vi hem till henne och lagade mat. Nuggets, tortillabröd, currydressing och sallad. Så sjukt gott var det! En maträtt vi kommer att göra många gånger. Efter det duschade vi och gjorde oss klara inför utflyttningsfesten. Det slutade som det ofta brukar göra, med korvfest. Sedan gick på Olearys och dansade loss. Träffade trevligt folk och bara mådde gott. Kvällen slutade med fyllemat på Donken och sedan en promenad hem till mig med Victoria. Somnade ganska fort och vaknade vid tre ännu en gång.

Nu ligger jag här i sängen och ska titta på årets julkalender, jag har hört att den är riktigt bra så vi hoppas på att även jag tycker det. Ikväll ska jag inte göra annat än att bara ta det lugnt, efter julkalendern ska jag se på Förhäxad. Nu börjar jag på säsong tre. Broder kommer snart från affärn med gotta till mig. Älskar att feta mig på söndagar. Julkalendern var det ja, vi hörs senare! Puss.


Finmiddag med en mycket fin vän.


Emelie, Victoria, Peter Siepen och Lina.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback