27/12

I söndags var det utgång som gällde med Simone, Sandra och Camilla. Vi började hos Sandra och sedan begav vi oss till Olearys. Det var helt okej med folk, inte för mycket och inte för lite. Kvällen slutade med att jag blev haltande, någon jävel lyckade hoppa på mitt knä så nu kan jag knappt gå men trots det var jag på mellandagsrean igår. Shoppade väl inte så mycket men lite fick följa med hem: Ett linne, trosor, halsduk, foundation, rouge, sminkväska, julklapp till Hugo och säkert något mer. Ska väl ner typ imorgon igen och kolla lite mer. Hade ingen orka att leta igår då jag var småbakis och hade ont i knät.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att bara vara hemma och vila mitt knä. Imorgon ska jag mysa med Hugo. Han ska få julklapp av mig och så. Vi lär ju inte gå ut och leka om vädret fortsätter såhär iallafall. På torsdag eller fredag åker jag till Rätan för att spendera nyår där. Det var många är sedan sist. Nu ska jag ta mig något att äta och sedan kanske se en film. Ha en bra dag. Puss!
Postat av: Sophie "autophoto"

Hejsan, vad ska du göra på nyårsafton? :)

2011-12-28 @ 13:59:17
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback