2011.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, blev blond, upplevde en helg i Jokkmokk, gick en restaurang/serveringsutbilning på Lernia.
Har du några nyårslöften?
Nej, inte riktigt. Men ska försöka mig på att sluta röka ännu en gång.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen utav mina närmaste vänner.
Vilka länder besökte du?
Danmark och Tyskland.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
21 januari, 23 februari, 17 maj, 1 juni, 9 juli, 29 juli, 11 augusti, 18 augusti.
Vad var din största framgång 2011?
Jag tog studenten.
Största misstaget?
Det är ingenting jag vill nämna här.
Bästa köpet?
Det vet jag inte.
Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och cigg.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag och Maja hittade tillbaka till varann, jag träffade Victoria, jag tog studenten och jag träffade många helt fantastiska människor.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Yolanda Be Cool & Dcup - We no speak Americano, Lucenzo ft. Don Omar - Danza Kuduro, Italo Brothers - Stamp the ground, Den Svenska Björnstammen - Vart jag mig i världen vänder, Mange Makers - Fest hos Mange. Det finns så otroligt många, jag skulle kunna hålla på i en evighet.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare.
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte, kanske rest mer.
Favoritprogram på TV?
Pretty Little Liars.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Myste med Hugo, bara tog det lugnt. Alla mina tjejer var ute på äventyr.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jag har ingen speciell stil.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, blev blond, upplevde en helg i Jokkmokk, gick en restaurang/serveringsutbilning på Lernia. Listan kan säkert göras lång men detta är vad jag kan komma på just nu.

Har du några nyårslöften?
Nej, inte riktigt. Men ska försöka mig på att sluta röka ännu en gång.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen utav mina närmaste vänner.

Vilka länder besökte du?
Danmark och Tyskland.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
De datum jag kommer minnas allra mest är 1 juni och 29 juli.

Vad var din största framgång 2011?
Jag tog studenten.

Största misstaget?
Det är ingenting jag vill nämna här.

Bästa köpet?
Det vet jag inte.

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och cigg.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag träffade många fantastiska människor.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Yolanda Be Cool & Dcup - We no speak Americano, Lucenzo ft. Don Omar - Danza Kuduro, Italo Brothers - Stamp the ground, Den Svenska Björnstammen - Vart jag mig i världen vänder, Mange Makers - Fest hos Mange. Det finns så otroligt många, jag skulle kunna hålla på i en evighet.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte, kanske rest mer.

Favoritprogram på TV?
Jag har inte en aning.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Myste med Hugo, bara tog det lugnt. Kände mig som 41 och inte 21.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jag har ingen speciell stil.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback