22/4

Igår var det fest. Jag lånade Antes lägenhet och bjöd in fina vänner. De som var där var jag, Anna, Emma, Sandra, Kajsa, Thomas, Nicklas, Kevin, Petter och Oskar. Jag hade en riktigt bra kväll med vänner, ölspel och mycket skratt. Somnade inte förrän fem imorse och vaknade till och från hela morgonen av att jag höll på att svettas ihjäl. Två personer under samma duntäcke är inte okej.

Idag har jag levt bakisliv hela dagen. Skulle behöva kasta mig in i en dusch men jag orkar inte riktigt. Ikväll äter vi oss feta men det är okej om man är bakis. Coca Cola, chips, dip, godis och jordgubbar med grädde. Vi var även ner en sväng på Donken och åt Hot Wings. Underbart! Nu ska jag och Anna ta en rök. Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback