17/4

I helgen har jag varit i Rätan hos min farmor. Det har varit riktigt mysigt. I fredags hämtade hon mig vid bussen klockan två, då åkte vi och handlade lite och sedan på kyrkogården för att fixa lite vid graven. Det är fortfarande svårt att förstå att ni ligger där, under jorden. Efter det åkte vi hem och åt tacos, riktigt gott var det! Senare på kvällen blev jag själv då farmor skulle på Revy-träning. Då satte jag mig framför tv;n och såg StarStruck och världens bästa film, Vägen ut. När farmor kom hem tittade vi lite på tv innan vi gick och la oss.

Igår sov jag till typ ett,
gick upp och åt frukost. Vi gjorde inte något speciellt på hela dagen, förutom att Gerd kom förbi och sydde in min klänning. Nu sitter den riktigt bra, tack så mycket! Vi satt framför tv;n mest hela kvällen, tittade på 27 dresses och efter den fastnade jag framför Double Jeopardy så jag låg inte i sängen förrän två. Kunde heller inte somna på en gång, för mycket tankar.

Något trött idag när jag skulle
kliva upp halv elva. Då åt jag frukost och packade ner alla mina saker. Bussen hem gick tjugo i tolv, riktigt seg resa. Skönt att vara hemma nu. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla BB och så. Längtar till morgondagen då jag får träffa alla fina barn igen. Sista veckan nu, på den sista praktiken någonsin under gymnasietiden. Snart är det slut. Första juni står vi där sista gången som klass. Nu ska jag hitta mig något att äta. Vi hörs! Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback