30/9

Nytt projektarbete. Simone hoppade ur våran grupp också för att jobba själv. Jag är nöjd med det vi har kommit fram till nu, det andra projektet var kanske lite för stort. På tal om tomatsås så älskar jag att vara på skolan tillsammans med världens finaste människor. Ni får mig att skratta, ni får mig att le. Ni är helt fantastiska och skolan skulle inte vara som den är utan er. Puss på er, mina fina! Ikväll ska jag fan bara ta det lugnt, bädda rent i sängen osv. Fortsätta att läsa i min bok, 14 år till salu. Sjukt bra bok men så fruktansvärt hemsk.

Imorgon är det fredag och då ska jag för en gångs skull vara nykter. Fredag betyder också att det bara är två veckor kvar tills Anna och grabbarna kommer hit till Östersund för att leva rövare med mig. Åh, så underbart! Komsi komsi, mina gullungar. Nej, nu ska jag ta tag i renbäddandet så att det blir gjort någongång. Puss och kram.


Hjeeeertat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback