21/9

Vi medlemmar i familjen Mattsson/Lundqvist är inte kända för att hålla oss hela. Nu har lillebror gjort illa foten och ska snart åka ner till akuten för att få veta om det är något som är brutet. Min axel blir heller inte bättre, eller jag kan gå utan mitellan men ibland gör det bara för ont. Jag längtar nästan tills jag får göra min magnetröntgen så att jag äntligen får veta vad det är för fel.

Snart ska jag ut och träffa Niclas, han ska få en present av mig, fyfan vad gullig jag är. Ikväll blir det kanske bilkurragömma också, vi får se vad kvällen vill bjuda på. Jag behöver göra något lugnt iallafall, känns som om jag håller på att bli sjuk efter den där promenaden i spöregnet, Sofie är iallafall sjuk och Emma var också hemma idag. Men vi hörs sen, nu orkar jag inte sitta vid den här dumburken mer. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback