20/9

Grattis till min fina vän Niclas som idag fyller 24 år.

Blev ditbjuden på tårta ikväll och det bjöds på hemmagjord smörgåstårta, det var sjukt gott. Vi, tre tjejer som man även kan kalla puckon, fick för oss att vi skulle ta en promenad dit och det gjorde vi men vi ångrade oss när vi hade kommit halvvägs och det började spöregna men inte slutade vi gå för det. Väl framme hos Niclas såg vi ut som tre blöta katter men det var det värt, god tårta och en fin vän som är värd guld. Efter det åkte jag hem och tog mig en låååång varm dusch, aldrig förr har det varit så skönt att duscha. Nu ska jag bara vänta tills håret har torkat och sen blir det godnatt. Kommer somna gött efter en sån där promenad. Vi hörs imorgon. Puss!




Det finns ingen som du.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback