16/9

Kom precis hem efter en runda med bilkurragömma. Jag tycker att det är så sjukt roligt och det tyckte nog Emma också som var med för första gången och Robin, hennes kompis från Sthlm tyckte att dom skulle införa det där nere. Den här gången var även Kajsa, Mio, Andreas och Patrik med som inte varit med förut så det var kul med lite nytt folk.

Imorgon blir det kanske fest och på lördag blir det nog också det, jag som inte skulle dricka på sjukt länge efter axelskadan men jag visste själv att det inte skulle hålla så speciellt länge. Hahah! Men iallafall, nu ska jag gå och tvätta bort sminket för att sedan gå och lägga mig. Fan vad tråkig blogg jag har egentligen men jag vet inte vad jag skriva om och ingen verkar vilja ge mig några förslag. Så alltså är ni också tråkiga. Godnatt.



26 boys looking for some fun, from the capital of Norway, rich and on the run.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback