Tidsfördriv.

100 SAKER OM MIG
1. Fullständigt namn: Emelie Maria Mattsson Lundqvist
2. Ålder: 20
3. Vart bor du: Östersund
4. Bor tillsammans med: Mamma och syskon
5. Husdjur: Två katter
6. Färg på ditt hus: Tegel
7. När är du född: 1990
8. Klass: BF08
9. Vilket år tar du studenten: 2011
10. Något jobb: Nej
11. När ska du sova ikväll: När jag är trött
13. Duschat idag: Japp
14. Kramat någon idag: Nej
15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: Te & skorpor och smörgåstårta
17. Dagens kläder: Leggings, lång t-shirt och tröja
18. Dagens smink: Inget
19. Dagens sötnos: Alltid J
20. Dagens roligaste: Anna
21. Har du många vänner: Jag har tillräckligt
22. Hur många har du kysst: Oj....
23. Vem kramade du senaste: Maja
24. Hur många har du haft sex med: Min ensak
25. Hur många har varit otrogna med dig: Vet inte
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du i telefon med senast: Anna
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod de: Niclas - Nu är man vaken igen :p

FAVORIT
31. Film: Vägen ut
32. Låt: Har nog ingen
33. Mat: Plankstek
34. Dryck: Jag vet inte
35. Färg: Röd
37. Stad: Göteborg
38. Land: Sverige
39. Ämne i skolan: Praktiska ämnen
40. År? 14 lätt

SENASTE
41. Personen du tänkte på: J
42. Personen du kysste: J
43. Gången du spydde: Don't remember
44. Gången du grät: I förrgår
45. Pizzan du åt: Ingen aning
46. Gången du var i Göteborg: Slutet av 9:an
47. Gången du var i Stockholm: I slutet av februari
48. Gången du var full: Förra helgen
49. Gången du var hög: Mycket länge sedan
50. Personen som såg dig gråta: Johan, Timmy, Marcus och Jennie

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ute och festa eller hemma och mysa: Beror på humör
54. Tv-spel eller Dataspel: Tv-spel
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Blind eller döv: Döv
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Facebook?
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
60. Svart hår eller blont: Blont
61. Blåa ögon eller bruna: Bruna
62. Choklad eller lakrits: Lakrits
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Höger eller vänsterhänt: Höger
65. Coca Cola eller Fanta: Coca Cola
66. Pizza eller kebab: Beror på
67. Randigt eller Prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: BÅDA
69. Leva eller dö: Leva

ANTAL
70. Personer du älskar: Familj och vänner
71. Personer du hatar: Ingen
72. Personer som sagt, jag älskar dig: Hm.. Ett par stycken
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: Ingen aning
74. Glassar du ätit på en dag: Jag har inte en aning
75. Festivaler du ska på detta år: Inga, har redan gjort Yran i år
76. Gånger du haft minnesluckor på: En hel del
77. Gånger du varit hög: Don't know
78. Personer du saknar just nu: Pappa, farfar, Tommy, bästa vän & J
79. Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger

VEM
80. Vill du kyssa nu: J
81. Ska du träffa imorgon: Klassen
82. Sjöng du senast för: Jag, Maja & Simone sjöng för hela krogen igår
83. Hade du senaste en msn konversation med: Simone
84. Spelade du tv-spel med senast: Det var ett tag sen sist
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: J
86. Vill kasta en sten i huvudet på: Ingen tror jag
87. Förtjänar att dö: Ingen
89. Vill du sova med inatt: J

VAD
90. Gör dig glad: Det mesta
91. Gör dig ledsen: Det är olika
92. Vad vill du helst göra nu: Åka långt härifrån
93. Önskar du att du slapp göra: Bli vuxen
94. Vill du ha nu: En miljon i fickan
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En egen lägenhet
96. Längtar du till: Studenten och sommaren
97. Tycker du om dina betyg: Jag är nöjd
98. Ångrar du i ditt liv: Ingenting
99. Är det bästa som hänt dig: Mina vänner
100. Hur mycket är klockan: 19.41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback