7/10

Tusen miljoner grattis till min underbara lillebror som idag fyller 18 år!
Grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis. Jag älskar dig så.

Sitter just nu på skolan och väntar på Sofie så vi kan gå och äta. Idag på morgonen var jag på badet för att simma lite, det gick väl inte så bra som jag hade tänkt mig. Efter två längder kändes det som om hela axeln skulle ramla av från kroppen så jag fick avbryta. Men det var iallafall bättre än ingenting. Idag ska jag nog bara ta det lugnt, farmor och momma var hos oss igår och firade Tobias för att farmor jobbar idag. Så idag blir det nog bara lugnt hemma, jag är fortfarande hängig så egentligen borde jag inte ens vara på skolan men jag vill som sagt inte missa något. Inbakad fläskfilé till middag iallafall, drömmen! Men nu ska jag gå ut och ta en rök innan Sofie kommer. Hörs sen när jag är hemma. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback