4/10

Idag har jag varit på magnetröntgen, det var lite läskigt i början att ligga i ett sånt trångt utrymme men det gick bra med lite musik. Efter röntgen käkade jag lite lunch på skolan och sen hade vi psykosocialt arbete. Den lektionen blev döden för mig då jag inte alls mår bra, ska jag bli sjuk nu igen? Iallafall, efter skolan åkte jag ner på Coop och mötte mamma för att vi skulle handla. Då får jag se ett brott! En kille springer med en pappkasse från Elgiganten och en personal efter, killen blev haffad och stöldgodset kom tillbaks men sedan stack han därifrån igen. Så det var ett stort polispådrag här på Körfältet. Lite coolt! Läste sedan på ÖP:s hemsida att killen blev tagen. Höhö, iallafall så när jag kom hem från Coop la jag mig soffan framför televisionen och tog det lugnt tills maten var klar. Efter maten la jag mig återigen framför tv:n och där somnade jag så gött.


Ikväll ska jag fortsätta att ta det lugnt eftersom
att jag inte känner mig pigg alls. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon och är frisk ett bra tag framöver. Orkar inte vara sjuk mer och absolut inte borta från skolan mer, jag vill inte missa något mer nu. Nu ska jag fortsätta chilla i min ensamshet, skönt som fan faktiskt. Hörs, puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback