10/10

Det har varit en hård helg. I fredags var det som sagt fest trots att vi hade bestämt oss för att bara ta det lugnt. Men vi hade sjukt roligt, vi har skrattat åt varenda liten grej dom här dagarna efter. Herregud, det kändes som om man var 14 år igen, helt underbart! Hahah, ni måste ha varit med för att förstå. Orkar inte berätta om festen i fredags men natten tillbringades hemma hos mig tillsammans med Emma och Dennis. Lördagen bestod av att jag & Emma var slitna och bakis. Orkade inte bry oss i någonting. Sen blev vi barnvakt till Monias lilla Hugo, världens charmigaste lilla pojke. En riktig liten trollunge! Oj, vad han har fått oss att skratta. Åååh, jag vill ha en egen NU! .. Idag har vi lekt med Hugo och sen har vi bara tagit det lugnt, Sofie kom hit och umgicks med oss också. Vi har tittat på The Last Song och Seven Pounds, sjukt bra filmer. Ni måste se dom! Spelat kort har vi gjort också och det är inte lite. Underbara människor.

Tack för en kanonhelg. Speciellt till Emma som har varit med mig under exakt hela helgen, världens finaste vän. Jag är så glad att jag har dig. Tack till alla andra också som jag spenderat delar av helgen med. Nu längtar jag som en tok till nästa helg, om allt går som jag vill kommer den att bli helt fantastisk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback