Tidsfördriv.

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att...  jag har världens bästa vänner
Jag lyssnar på... Bruno Mars - Talking to the moon
Jag pratar om... det mesta
Jag tycker om... min mamma
Jag avskyr när folk... ljuger för mig
Min bästa vän... heter Anna Theng
Min första bästa vän hette... Niclas Ivarsson
Kärlek är... överskattat
När jag borstar tänderna... blir jag fräsch i munnen
När jag lagar mat... blir det oftast gott
Jag tänder på... det manliga könet
Det sexigaste yrket är...  brandman
Det är charmigt när... en kille har ett fint leende
Jag är rädd för... att bli lämnad ensam
Den värsta känslan är... när man förlorar något kärt
Den bästa känslan är... lycka
Jag är bäst på... allt såklart

Jag är sämst på... att sjunga men gör det ändå
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... en motorsåg
Jag kommer alltid att vara...  mig själv
Det finaste som finns är... solnedgången
I sommar hade jag... riktigt roligt
Sist jag grät var... häromdagen
Jag kan... göra väldigt mycket

Jag kan inte... leva utan mina nära och kära
När jag vill tänka... så brukar jag vara ensam
När jag bakar... blir det alltid jättegott
Min mobiltelefon är... rosa
När jag vaknar på morgonen... är jag oftast ensam
Innan jag går och lägger mig... brukar jag borsta tänderna
Idag har jag sett... en jävla massa saker
Ikväll ska jag... bara chilla
Jag vill verkligen... bli miljonär

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback