30/11

Idag blev jag hemma från praktiken, har legat och halvt hostat ihjäl mig inatt. Plus att jag har så ont i mina knän att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Idag har jag bara tagit det lugnt och gosat med Esmeralda som har sovit hos Evelina inatt tillsammans med Rebecca. Världens mysigaste tjej! Hon är så glad hela tiden, såna här barn får mig att vilja ha ett eget nu på en gång men det är mer jobb än att ligga och gosa med henne litegrann så jag tror att jag väntar några år. Ett stort plus är ju att man kan låna andras barn lite då och då. Som världens finaste Hugo och det är ju inte sista gången jag träffar Esmeralda heller. Gullungar!

Nu ska jag och mamma gå ner på Apoteket och Coop. Hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback