16/11

Ortopeden imorse. Gick väl bra, ska gå hos en sjukgymnast i ca tre månader nu och blir inte axeln bättre utav det så blir det antagligen operation och det är ingenting jag strävar efter. Jag är så rädd för att bli sövd och sedan aldrig vakna mer. Så jag hoppas verkligen att jag slipper genomgå en operation. Jag blir rädd av bara tanken att det finns ett kanske. Iallafall, efter ortopeden hade jag engelska och efter lunch arbetsmiljö och säkerhet där vi idag var tillsammans med tvåorna, det var en bra lektion. Efter skolan gick jag, Kajsa och Sofie upp till Kärnan för att hänga lite med Lars, Ante och resten. Blev kvar där ett bra tag, kom hem för bara en stund sen. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, kanske plugga lite (om jag orkar). Desperate Housewives och Cougar Town ikväll iallafall.

Här kommer bilden på de fina och goda bullarna jag bakade igår;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback