Tidsfördriv.

131 saker ni vill veta om mig (det vet jag)

1. Vad heter du? Emelie Maria Mattsson Lundqvist
2. Vad kallas du? Em, Emz
3. Vad vill du bli kallad? Emelie eller Em
4. Födelsedatum? 19 juni 1990
5. Stjärntecken? Tvilling
6. Lunar? Haha, ja!
7. Msn? Det har jag också
8. Helgon? Nej
9. Vart bor du? Östersund/Körfältet
10. Vad har du för mobil? Samsung D900
11. Har du en egen dator? Nej
12. Vem är din/dina bästisar? Anna Katarina Sundin Theng
13. Har du något husdjur? Ja, två katter
14. Vad ska du göra i sommar? Leva livet
15. Favoritfärg? Jag har ingen speciell
16. Turnummer? Jag har inget sånt, men isåfall 16
17. Vad älskar du mest? Mina vänner och familj
18. Intressen? Ska man ha såna också? Sova typ. Äta mat.
19. Favoritband? Takida
20. Favoritlåt med ditt favoritband? Jag älskar alla låtar
21. Namnsdag? 20 april & 14 november (med Emelie, på vissa ställen står det att Emelie har namnsdag med Amelie den 20 april, och på vissa ställen att jag har namnsdag med Emilia den 14 november) och 28 februari (Maria)
22. Vad skulle du vilja heta? Emelie vill jag nog heta
23. Vad heter du på din msn just nu? em'
24. Hur många online? 26 stycken
25. Vem är 9:nde online? Filip Westin
26. Vem har du blockat? Det är sjukt många, men jag tar bort dom som jag har blockat
27. Hur många olika grupper har du? Jag använder inte grupper
28. Har du några olästa mejl på hotmail? 15 stycken
29. Har du några nya kommentarer på BDB? Nej
30. Isf hur många? TOMT!
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Ungefär såhär:


32. Beskriv ditt hår? Brunt med blonda slingor
33. Har du några piercingar/tatueringar? Jag har piercingar i näsan, tungan, läppen & naveln. En tatuering, ovanför högra skinkan, en fjäril.
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Utomlands
35. Bor du i lägenhet eller villa? I en lägenhet
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Men det beror väl helt på vad det är för kläder?
37. Vad har du på dig? Mjukisbyxor, ett linne och en hoodtröja
38. Har du något i håret just nu? Nej
39. Vad har du gjort idag? Sovit, duschat, skolan, ätit, stan och hem
40. Vad ska du göra imorron? Vakna, skolan, åka hem, äta
41. Hur mår du just nu? Det duger i kriget
42. Hur brukar du annars må? Helt okej
43. Är du sjuk? Nej
44. Har du ont nånstans? Ja, i axeln
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Nej
46. Vad heter din pappa? Håkan hette han
47. Har du några syskon? Två bröder och en syster
48. Vilket är ditt favoritdjur? Hund
49. Äter du ofta godis? Njäe
50. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad
51. Vad är det finaste som finns? Det finaste som finns är att ha någon som alltid finns där
52. Vilken är din favoritdryck? Coca Cola kanske
53. Vilket är ditt favorit tv-program? One Tree Hill
54. Vilken är din favorit veckodag? Fredag
55. Vem är din förebild? Jag vet inte riktigt
56. Vad är bäst med dig? Jag ställer alltid upp för dom som behöver mig
57. Har du några tatueringar? Ja, en
58. Hatar du någon just nu? Ja
59. Saknar du någon just nu? Ja..
60. Har du kysst en apa? Hmm, det tror jag inte
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? En liten vovve
62. Är du allergisk mot något? Det är väl kiwi då
63. Har du ngt nytt gästboksinlägg på BDB? Nej
64. Hur många bilder har du lagt ut? 7026 på BDB
65. Vad har du valt för bild här ovan? Chad Michael Murray
66. Vilket band är det dåligaste som finns? Det beror väl på
67. Är du kär? Nej
68. Isåfall i vem? -
69. Vad är din status? Singel
70. Vad har du för sexuelläggning? Jag gillar killar
71. Är du homofob? Nej
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Jaaaa
73. Isåfall vilken/vilka? Facebook, Bloglovin, Blogg, Apberget, Lunar!?
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Vet ej, det är väl en smaksak va?
75. Vilket är det fulaste killnamnet? Samma sak där
76. Har du varit hos frisören det här året? Jag tror det?
77. Använder du nagellack? Inte just nu
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Alltihop
79. Har du eget rum? Ja
80. Har du en dubbelsäng? Yes
81. Har du en egen platt tv? Nej
82. När flyttade du senast?  Ca 12 år sen
83. Vilken stil har du? Jag har min stil :)
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Chad Michael Murray
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Det vet jag inte, är inte så insatt
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? Eddie Cibrian
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Nejfan
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Nej
89. Vilken är den godaste frukten? Är jordgubbe en frukt?
90. Äter du grönsaker varje dag? Oftast
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nej, tyvärr
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? En läkare skulle säga underviktig
93. Hur lång är du? 163 kanske?
94. Är du nöjd med dig själv? Oftast
95. Vad är du bra på? Lyssna, sova, äta, skratta osv.
96. Har du en egen hemsida? Nej
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Nej
98. Hur gammal önskar du att du var? 20! Snart så!!
99. Vad är klockan just nu? 13.27
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Nej, det är ganska roligt
101. Hur ser din dataskärm ut? Va?
102. Städat idag? Nej, för någon dag sen
103. Har du varit ute idag? Japp
104. Vem ringde du senast? Mamma
105. Vad var du senast arg på? Min syster
106. Vad har du för status på msn just nu? Online
107. Vad har du ätit idag? Korvstroganoff
108. Önskar du att du var tjockare? Njäe
109. Hur många hus har du bott i? 1 radhus och 2 lägenheter
110. Är du medlem på last.fm? Nej
111. Lyssnar du på webradio? Nej
112. Bäddar du sängen? Nej, oftast inte
113. Har du lätt för att somna? Ibland
114. Sover du länge? Helst
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? Nej, jag har en laptop
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nej
118. Vad lyssnar du på just nu? Lars Winnerbäck
119. Vad har du för ögonfärg? Dom är blå/gröna
120. Vill du tatuera dig? Japs
121. Vad har du för visningsbild på msn? Någon bild på mig
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Facebook, Bloglovin & Blogg
123. Laddar du olagligt ner musik? Ibland
124. Har du en egen iPod? Nej, behöver inget sånt
125. Är du trött? Ganska bra nog
126. Vad önskar du dig i julklapp? Jag vet inte än
127. Ska du köpa Prada-mobilen? Nej
128. Har du sett filmen Linas Kvällsbok? Det har jag
129. Är du emo? Nej
130. Vad stör du dig på? Idioter
131. Vad är din åsikt om emo? Jag bryr mig faktiskt inte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback