8/5

Idag har vi flyttat en massa saker till Ante's lägenhet så nu är det lite tomt här så nu är jag ganska trött efter att ha burit. Blev riktigt less tidigare idag men det behöver inte ta här i bloggen, det ordnar sig nog till veckan. Imorgon ska vi nog ut till lägenheten och möblera och så, göra lite fint där. Han ska ha fett mycket bilder på mig på väggen. Hahah, iallafall en för det har han lovat! Nu har vi precis ätit pizza, sån där som man värmer i ugnen. Sjukt gott så nu är jag riktigt mätt! Ikväll blir det lugnt igen, ska väl sätta mig framför tv-spelet lite senare. Vi hörs senare eller så, ha det bra. Puss och skepp ohoj!

Jag måste klaga litegrann också. Det är verkligen så jävla töntigt att man inte ska kunna sjunga Sverige's nationalsång utan att bli kallad rasist, då tycker jag inte att något land i hela världen ska få sjunga sin nationalsång för det finns alltid människor i alla länder som har ett annat ursprung. Så avskaffa alla nationalsånger eller håll käften och låt oss älska vårat land. Idioter!!

Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Kika in!

2010-05-08 @ 20:10:04
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback