7/5

Idag var det sista dagen på praktiken, lite tråkigt men ändå skönt på ett sätt. Dagen gick ovanligt fort, först tittade vi på film - Bäst i Sverige och sen var det dags för mellanmål. Efter mellis gick vi ut och jag lekte någon lek med några killar som hette GRUS, det var kul men fan vad jobbigt det var. Jag har verkligen ingen kondition alls! När jag kom hem sov jag i en timme och nu har jag precis ätit lite nudlar. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, det är inte min grej att supa mig redlös varje helg längre. Jag har nog växt ifrån det. Nog om det, fan vad glad jag är just nu! PÅ ONSDAG KOMMER ANNA och hon stannar enda tills på söndag. Helt jävla underbart, som jag har saknat den människan. Vi får se vad vi hittar på, har iallafall planerat att åka på badet någon dag och så blir det väl kanske en fylla? Vi får helt enkelt se. Jag längtar iallfall som en jävla gris!! Jag älskar dig, bästa vän.

Nu tänkte jag göra klart mina APU-uppgifter och efter det lär jag bänka mig framför mitt älskade tv-spel. Kanske ska spela Super Mario nu istället eftersom att jag har klarat ut Donkey Kong. Kanske ska ta och baka en kaka också eller köpa glass? Aja, vi hörs när vi hörs. Jag hoppas att ni får en bra fredag. Puss och skepp ohoj!
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli <3

Nämen hej :P :)

Jag har läst det på Sf.se :)

2010-05-07 @ 19:07:46
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: anna

JAG LÄNGTAR OCKSÅ:D ses snart älskade vän <3 i love you

2010-05-08 @ 15:33:59
URL: http://thengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback