27/5

Har inte blivit så mycket skriva här på ett tag nu men jag har inte haft någon lust eller så har jag helt enkelt inte haft något att skriva om. Igår var jag iallafall och tränade på morgonen, vi hade sovmorgon så jag tänkte att jag skulle passa på då. Det var faktikt riktigt skönt! Idag var vi på stadsvandring, det var intressant att se bilder på hur Östersund såg ut för ca 100 år sen och jämföra det med hur det ser ut idag. Det är verkligen stor skillnad, förr fanns det jättefina trähus och nu är allting fyrkantigt och i betong, tråkigt tycker jag. Efter att det var klart gick jag och ett gäng upp på skolan och spelade kort, åkte hem för typ en timme sen. Nu har jag precis ätit en massa tjockpannkaka, så jäävla gott! Snart ska jag nog åka och sola med Emma, det skulle verkligen behövas nu innan finvädret kommer och man ska gå i korta shorts osv. Senare ikväll vet jag inte alls vad som händer, blir att packa kanske.

Imorgon åker jag till Rätan och umgås med min kära farmor så jag kommer inte att skriva något förän på söndag. Ska bli skönt att få komma borta litegrann och på tal om att komma bort, nästa helg åker jag till världens bästa vän!! Då ska vi göra Härnösand's gator osäkra, jag längtar! Jag hoppas på finväder då.

Men nu ska jag göra mig klar och dra till Emma. Vi hörs senare eller på söndag. Puss!
Postat av: Emelie

Ska vi träffas imorn? =)

2010-05-27 @ 19:38:07
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback