16/5

Nu har min bästa vän åkt hem, det känns riktigt tomt här utan henne. Jag åkte ner med henne till tågstationen och tåget gick 16.55, det kändes jättejobbigt att säga hejdå till henne. Men som tur är så ses vi om tre veckor igen och då ska vi röja på Härnösands gator. Det finns inte ord för hur mycket jag längtar tills dess. Så i år dissar jag studenten här i stan och beger mig till Härnösand och tivoli, jag har sett studenten förut så det är nog ingentig nytt som händer och det är ju inte min student heller så jag måste ju inte befinna mig i stan då.

Anna, tack för dom har dagarna. Det har varit helt underbart att få ha dig vid min sida igen. Jag saknar dig redan och du har bara varit borta i några timmar. Att få krama dig och att få skratta med dig igen, jag har verkligen längtat efter det. Tack för att du finns och tack för att du är du! Jag älskar dig så otroligt mycket. Min bästa vän, andra halva och tvillingsjäl. Det är du och jag mot världen, ingenting får komma mellan oss igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, har varit så sjukt varmt idag så jag kan ju lova att jag inte luktar hallonbåtar just nu. Det blir en hårinpackning också och sen ska jag bara ta det lugnt framför tv;n, jag är ganska trött efter den här helgen. Det har blivit många sena nätter men som tur är så slutar jag elva imorgon. AWESOME! Aja, vi hörs mer imorgon. Ha en fortsatt trevlig kväll. Puss och skepp ohoj, mina vänner! :)


♥ ♥ ♥

Postat av: Becckis

Jag tar ju studenten! ;o :(

2010-05-17 @ 07:28:17
URL: http://becck.bloggagratis.se
Postat av: Ann

taaaaack själv baby! jag har haft svin roligt. <3 snart ses vi igen=D jag älskar dig! <3

2010-05-17 @ 12:32:01
URL: http://thengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback