15/5

Igår var vi en sväng på stan och kollade läget, i spöregnet. Det var inte så jävla kul så vi åkte hem ganska fort. När vi kom hem duschade och fixade vi, drack en cider och fan vad gött det var. Vid sjutiden när vi var klara tog vi bussen till min kära broder och käkade hemmagjorda hamburgare och potatissallad, sjukt gött var det! Sen tittade vi lite på tv, pratade och drack alkohol. Det är så skönt att alla dom där har samma sjuka humor som jag själv så man kan inte göra annat än att skratta. Senare, vid typ halv tolv begav vi oss in på stan. Jag & Anna gick ner till Marité och kollade, hade inte tänkt att gå in eftersom att det kostade ungefär 100 kr men bra som vi är så kom vi in och helt gratis. Väl där inne träffade jag en hel del folk, det bästa var att jag träffade några gamla klasskompisar, så länge sen jag träffade någon av dom nu. Träffade även på en del Rätansbor och det är lika trevligt varje gång. Det var även en randomkille som fick för sig att han skulle sova med mig? Men jag sa åt Johan att han fick säga att han skulle sova hos mig och helt plötsligt var den där killen helt borta. När Marité stängde så åkte vi hem och vi somnade nästan på en gång när vi la huvudet på kudden.

Vi vaknade först vid elva idag, var upp en sväng men sen gick vi och la oss igen och sov till två. Idag har jag haft en sån spänningsvärk i nacken så jag har inte varit på topp idag. Kunde knappt hålla upp huvudet för att det gjorde så ont men då tog jag fram någon massagegrej som det är värme på och låg med den i en timme och nu känns det mycket bättre. Jag & Anna drog ut och spelade lite kubb också men det var så tråkigt på bara två så då tog vi istället en promenad i den sköna vädret! Nu tittar vi på tv och egentligen vill vi baka men det finns inte ingredienser hemma och det suger getpung. Nu har jag ingenting mer att skriva, vi hörs imorgon. Puss!


Fett gammal bild men lite söta ändå.
Jag älskar dig, världens bästa vän <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback