13/5

Jag hade inte riktigt tid att skriva i bloggen igår, efter skolan drog jag hem och städade rummet, spelade lite tv-spel och så. Vid halv åtta kom världens bästa Anna och snacka om att jag är glad att se henne! Det är så underbart att få ha henne vid min sida igen. När hon kom igår så tog vi det bara lugnt, tittade lite på tv och pratade. Vi somnade runt ett-tiden, vi har mycket att prata om eftersom att det har hänt en del sen sist vi sågs.

Vi vaknade för ungefär en timme sen och nu har vi precis ätit frukost. Idag ska vi nog hjälpa min bror att flytta en massa grejer till hans lägenhet fast egentligen vill man inte gå ut idag, det är sånt pissväder. Inatt har det tydligen snöat men nu spöregnar det istället, jag vill ha sommar nu! Det blir bara en lugn dag idag, vi måste ju vara utvilade till imorgon. Då blir det först en sväng på stan och sen är det partey som gäller.

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till Lugnvik. Vi hörs senare! Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback