Fredagsmys.

Just nu ligger jag i mammas säng och tittar på High School Musical 3. Ikväll ska jag mysa i min ensamhet framför en massa filmer men det är helt okej för jag vill helst vara ensam just nu pga en hel del saker. Det blir bara jag och bröderna hemma ikväll för resten ska ut. Skönt säger jag bara för en av familjemedlemmar slipper jag gärna och dom som känner mig vet mycket väl vem jag menar. Men förhoppningsvis flyttar jag härifrån snart, till en alldeles egen lägenhet. Jag längtar verkligen!

Men nog om det, jag kanske ska ta och försöka hänga med i filmen även fast jag redan har sett den flera gånger redan. Men jag tycker att den blir bättre och bättre för varje gång jag ser den. Jag gillar verkligen musikal-filmer, förutom den här så speciellt Grease. Bäst! Jaja, skriver mer imorgon. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback