Tidsfördriv.

Senaste
1. Kompis(ar) du träffade: kajsa, sofia och simone
2. Personen du pratade med: mamma
3. Du fick SMS av: tobias
4. Du kramade: sofie

Idag
5. Kläder: jeans och tröja
6. Bättre än igår: huh?

Imorgon
7. Är det: onsdag
8. Planer: gå i skolan
9. Något tråkigt som händer imorgon: jag måste kliva upp tidigt

Favorit
10. Nummer: sexton
11. Färg: svart/röd/brun
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon? alltid
14. Humör för tillfället? trött

Frågor och svar:
15. Det första du gjorde: när?
16. Vad åt du sist? godis
17. Vad irriterar du dig på? alldeles för mycket
18. Tror du på distansförållanden? det tror jag
19. Vem tänker du på just nu? hemlis
20. Tror du att personen tänker på dig med? ingen aning
21. Vart reste du sist? stockholm
22. Vad gjorde du igår kväll? pluggade
23. Liknar du din mamma eller pappa? det beror på 
24. Ler du ofta? absolut
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ibland
27. I vems säng sov du i igår natt? min egen
28. Vilken färg har din tröja? grå

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? kan dom ens ta slut?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. Gråter du när du skadar dig? skrattar nog mest


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt '"jag älskar dig"? ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? absolut
39. Har du en flick/pojkvän? nej
40. Är du nöjd med det? jag vet inte
41. Är du kär? nej

Hat
41. Vem hatar du verkligen? hata är ett starkt ord
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? tror fan inte det
43. Är du en mobbare? nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? yes
45. Har du blivit sviken någon gång? ja

Skolan
46. Gillar du skolan? ibland
47. Favoritämne? jag vet inte
48. Värsta ämne? idrott
49. Har du spytt i skolan nån gång? ja men det var länge sen
50. Är skolmaten god? ja, oftast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback