Less.

Jag är så jävla less på allt skitsnack runt omkring mig just nu. Som en vän sa; Det är inte min skyldighet att berätta allt som händer i mitt liv för alla. Vissa saker är min ensak och väljer jag att berätta det för några så är det mitt val, det finns en anledning till att jag inte berättar allt för exakt alla jag känner! Så sluta prata om saker ni inte har med att göra, sköt erat eget liv istället. Så kan jag lova att allting blir mycket bättre.

Eftersom att ingen är snäll nog att gå på Coop åt sjuka mig så får jag väl ta och göra det själv, så jag tar mig med mig min kära vän Alberto och köper choklad för det har jag varit sugen på i flera timmar nu. Så vi hörs antingen sen eller imorgon, beroende på om jag har något skoj att berätta. Men jag undrar en sak, vilka är det egentligen som läser/bevakar min blogg. Det kan inte vara många och det bryr jag mig egentligen inte om för jag skriver endast för mig själv. Men tills vi hörs igen, ha det så bra. Puss!
Postat av: Nathalie

Nej jag tror tyvärr inte det..

blir nog inte dans överhuvudtaget tråkigt nog..

menmen.. allt kan inte gå som man vill! :/

2010-03-17 @ 09:02:32
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback