Jag längtar tillbaks.

Jag har inte ens varit hemma i ett dygn och jag vill redan tillbaks till Stockholm.
Där trivdes jag så otroligt bra, i Bergqvist/Mattsson/Swärd's crib. Jag saknar allting!
Det är till och med så att jag saknar slasket, hellre det än den här hemska kylan ;s
Plus att alla människor där nere är så annorlunda, jag vet inte hur jag ska beskriva.

Men idag var man iaf tillbaks på skolan, det var skönt att vi bara hade en lektion.
Det var asgod mat också, korvstroganoff och ris. Det är bland det absolut godaste ;D
Efter maten så drog jag hem, jag är så jävla trött efter att knappt sovit något inatt.
Det kan bero på att jag sover själv nu, det känns riktigt tomt och konstigt, helt sjukt.

Jag vet inte vad jag mer ska skriva, kommer inte på något intressant alls just nu.
Men jag kanske skriver lite senare om det har kommit upp något riktigt intressant ;b
Ska hjälpa mamma baka pizzabullar nu också, riktigt mumma! Men vi hörs sen, puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback