En kväll på Frösön.

Den här kvällen har jag tillbringat tillsammans med Kajsa hemma hos henne på Frösön. Fia och Robin kom ner och höll oss sällskap en stund också, då bjöd Kajsa på kakor och multivitamindryck. Det var riktigt mysigt att umgås med Kajsa eftersom att det var ett bra tag sen sist! Vi tittade på tv och pratade lite. Jag kom hem för bara en stund sen, tänkte väl ta och göra mig klar för sängen snart men ville skriva ett inlägg först om min kväll på Frösön. Jag har iaf haft en jättebra kväll, det hoppas jag att ni andra också har haft! :)

Björn och Amanda ville ha med oss på laserhallen men Kajsa hade inga busspengar löst så det blev inte av. Det hade varit jätteroligt att göra men det får bli en annan gång istället. Jag vill även bowla, det var flera år sedan jag bowlade sist så det skulle verkligen vara kul eller typ gå på Boda Borg? Jag måste dra ihop ett gäng och göra något av dom här sakerna, för det skulle vara sjuuuuukt roligt! Vilka är på? ;D

Nu ska jag kolla Facebook och läsa lite bloggar på Bloglovin och sen tänkte jag gå och lägga mig.
Vi hörs imorgon efter skolan om jag inte hittar på något roligt istället! Puss och god natt, sov gott.

Postat av: Emelie

Vänta tills jag kommer hem så drar vi en helkväll =D

2010-03-25 @ 18:17:10
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback