Duktig tjej!

Nu har jag äntligen städat mitt rum, det skulle egentligen ha gjorts för länge sen men jag är för lat. Jag har även bäddat rent i sängen så det ska bli riktigt skönt att lägga sig i den senare ikväll, för det skönaste som finns är väl att sova i en nybäddad säng? Nog om det, för en stund senare gjorde jag en hårinpackning så nu luktar mitt hår sjukt gott och så är det mjukt också. Jag ska kanske ta och göra en ansiktsmask lite senare också, för det är sånt som får mig att må bra i mig själv. På tal om det så känner jag mig mycket starkare i mig själv idag än vad jag gjorde för några månader sen och det känns hur bra som helst. Jag har slutat jämföra mig med andra, jag är bra precis som jag är och det är jag medveten om nu. Jag behöver bara ha folk omkring mig som påminner mig om det ibland. Så jag vill tacka alla mina underbara vänner för att dom alltid finns där för mig!

Imorgon ska jag nog på skolan, jag vill inte ligga efter hur mycket som helst och jag känner mig ju faktiskt mycket bättre nu. Plus att Emma ringde igår och berättade hur tråkigt det är på skolan när inte jag är där så jag måste ju ställa upp för henne och pallra mig dit! Efter skolan så ska jag, mamma, Rebecca och kanske Emma? upp på Fristilen för jag ska fixa mitt träningskort och Rebecca ska kolla hur priserna ser ut där och är det någorlunda billigt så börjar hon nog också att träna där tillsammans med mig och Emma. Det skulle ju vara asnice. Så vi får hålla tummarna!

Postat av: Tina

Vad härligt hjärtat mitt att du känner dig starkare. Visst ska det bli kul att börja träna och att även få bli fysikst trött och inte bara psykiskt. Love You. <3<3<3<3<3

2010-03-17 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback