8/3

Jag fick ett sms för en stund sen av Emma som just nu är i Stockholm.
"Det enda som saknas nu är du.. Stockholm hade velat att du följde med! <3"
Och jag hade lätt gjort det om jag hade haft pengar för jag saknar Stockholm.
Men nu får huvudstaden vänta ett tag på mig men jag kommer snart tillbaks!
Som tur är så åker jag till Rätan i veckan så jag slipper den här stan ett tag.

Jag har just nu sjukt lite att göra så jag sitter och kikar på en massa sidor,
funderar starkt på att beställa hem en Dr. Snuggles-box med alla avsnitten.
Har ni inte sett något av avsnitten så har ni missat något, han är fan min idol.
Nej, nu ska jag ta mig en rök och städa mitt rum eller något. För det behövs!
Ha det bra. Puss!



"Dr. Snuggles flyger till stjärnornas land."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback