31/3

Först och främst vill jag säga grattis till två gamla klasskompisar, Mats och Adam som idag fyller 20 år!

Skolan har gått bra idag, hade bara fritidskunskap eftersom att jag försov mig imorse och missade den fotografiska bilden. På fritidskunskapen fortsatte vi att jobba med Kristallkulan och jag blev klar så jag undrar om mitt liv ser ut sådär om 25 år, om världen ser ut så. Våran lärare är så jävla rolig, så sjukt dryg och lika dryg är man tillbaka. Jag gillar han för han kan man skämta med utan att det blir ett jävla liv! Jaja, efter skolan gick jag, Simone och Kajsa en sväng på stan men jag kollade inte så mycket efter kläder jag vill ha. Simone behövde smakråd på vad hon skulle köpa och då hjälpte jag och Kajsa henne mer än gärna. Sen gick jag och Kajsa på Subway och åt en macka, det var riktigt gott! När vi ätit klart så åkte vi hem, jag åkte direkt ner på Coop och mötte mamma. Nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra..

Imorgon har vi bara en lektion och sen är det äntligen lov! Fan vad skönt att få sova hur länge man vill på dagarna. Jag hatar att kliva upp tidigt! Ååh, jag vill följa med Becck och Elin till Göteborg imorgon, om jag ändå hade pengar. Vill någon skänka mig typ en miljon så jag kan leva livet på riktigt? Kom igen nu! :D

Nu ska jag tjata på mamma att vi ska gå ner i källarn och hämta en låda som vi ska rensa ur. Hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback