30/3

Idag redovisade vi våra arbeten om sex och samlevnad, det gick väl sådär men det hade gått bättre om hela gruppen hade medverkat i redovsisningen. Sådär är det jämt, man är aldrig en full grupp och det börjar jag bli riktigt less på. Men jag kan nog inte göra något åt det, det är inte mitt fel att en del skiter i skolan. Efter det skulle vi bara utvärdera arbetet och sen fick vi sluta, då var det dags för lunch och den var sjukt god! Efter lunchen gick jag och tjejerna till skolan för att spela spel, jag & Sofie fick i uppdrag om att köpa sällskapsspel igår så det blev Med andra ord och Geni, idag spelade vi Med andra ord, så jävla roligt spel. Man blir helt galen! Vid halv ett gick vi och köpte lite godis och sen gick vi bort till Storsjöteatern, vi skulle på Vittra's musikal, Hair, den var faktist riktigt bra trots att en del glömde replikerna ibland. Men man kan inte förvänta sig att det skulle vara perfekt men jag tyckte att den var bra och rolig! :)

Efter musikalen var slut så gick jag upp till bussen för att åka hem, kom hem vid fyra-tiden. Då la jag mig i soffan och tittade på tv, det slutade med att jag somnade och sov ett bra tag. Fyfan vad skönt det var! När jag vaknade igen väntade jag på att NCIS skulle börja och nu tittar jag på CSI-triologin, jag gillar när alla CSI-team samarbetar, det blir mycket intresantare att titta på då. Nej, nu är reklamen slut så nu börjar det. Vi hörs imorgon, ha en fortsatt bra kväll. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback