24/3

Vad gör jag om 25 år? Tydligen så har jag två barn, en pojke på tolv år och en flicka på sju år. Resten får jag komma på själv, vart vi bor, hur vi bor och så vidare. Det här är vad vi just nu håller på med på fritidskunskapen, arbetet kallas för kristallkulan. Jag har bara kommit på några meningar men som tur är så har vi typ två lektioner till att göra klart det på. Jag får ta och komma på en riktigt bra berättelse och hoppas på att allting slår in, så om 25 år vet vi - Är jag synsk? ;)

Just det! IDAG HAR JAG TRÄFFAT VÄRLDENS BÄSTA EMELIE OCKSÅ, hon har varit i Tyskland sen i somras och nu är hon hemma i Sverige på en veckas semester. Det var riktigt roligt att få träffa henne igen, som jag har saknat henne. Jag längtar tills hon kommer hem på heltid så vi kan hänga mycket och om jag har fattat allting rätt så blir det i maj. Happyface!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback