22/3

Ja, idag var det skola igen. Jag längtar verkligen till sommarlovet nu så att jag bara kan chilla hela dagarna. Men som tur var så hade vi bara FSF idag och då höll vi på att fixa med våra handdockor, slapplektion kallas det. Efter skolan och lunchen gick jag, Emma, Sofie och Kajsa bort på Stadium där jag köpte mig ett par träningsskor och en vattenflaska. Sen började allvaret, jag och Emma tog en promenad upp till motionsspåret vid ÖSK och gick/joggade, det var riktigt skönt! Jag är sjukt stolt över mig själv och över Emma för nu har träningen börjat, det kändes verkligen i benen efteråt så då kände man att man fick ut något av det också. På onsdag ska träna igen, fast denna gång blir det på gymmet, Fristilen. Nu kommer det bara att bli lite småstart för den sjunde april ska både jag och Emma få träffa en personlig tränare som berättar om alla maskiner och vad dom hjälper till så att vi vet vad vi ska göra för att få det vill ha tränat. Så det känns bra!

När jag kom hem var jag sjukt trött så jag tog mig en powernap, det behövdes eftersom att jag inte har sovit värst bra inatt. Snart ska jag ner på Lillänge och möta mamma och efter det kanske vi tar oss en promenad ner på Blå Center och hämtar ett paket som har kommit från H&M, kläääääääääder! <3 Då har verkligen varit duktig idag som har varit ute och gått så mycket, jag som aldrig göra något sånt här så ni kan ju fatta att jag är stolt över mig själv?

Ni måste vara dom töntigaste och mest patetiska människor jag träffat i hela mitt liv. Väx upp någon jävla gång och ta tag i era egna liv och sluta bry er om andra. Herregud, vad fan tänker ni med?

Jaja, nu ska jag ringa mamma och fråga vart hon är. Men vi hörs när vi hörs! Ha en bra kväll. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback