21/3

Jag hade precis skrivit ett långt inlägg men när jag skulle publicera det så hängde sig hela internet. Ett tips, skaffa aldrig ComHem! Dom är verkligen helt värdelösa, ibland försvinner internet och blir borta i flera timmar så om ni vill ha bra internetuppkoppling så skaffa något annat än den skiten. Ett tips bara!

Jag har funderat ett tag nu på något intressant att skriva men jag är verkligen hjärnsläpp. Så jag behöver nog lite hjälp, vad vill ni som läser bloggen att jag ska skriva om? Jag vet att det inte är många som läser den men dom få som gör det, jag behöver eran hjälp. Vad vill ni läsa om? Vad vill ni att jag skriva om? Kom med alla möjliga förslag! :)

Det är sjukt fint väder ute idag men jag är för lat för att gå ut och göra något. Men jag ska iaf ta och sätta mig på balkongen och chilla med datorn och musik så att jag får lite frisk luft idag. Och varje låt jag lyssnar på påminner mig om sommaren och det får mig att längta mer och mer tills snön försvinner och sommaren kommer hit. Sommaren 2010 kommer att bli den bästa, det är iaf vad jag har hört ;) Lyssnade alldeles nyss på Tomas Ledin - En del av mitt hjärta, sommarkänsla <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback