20/3

Jag har precis ätit en grymt god middag, kycklingsallad som vi gjorde själva här hemma. Så nu är jag mätt och så funderar jag på vad kvällen har att bjuda på. Jag kanske ska bädda ner mig i sängen och ha filmmarathon med mig själv, det blev aldrig av igår att jag såg någon film så kanske tar det ikväll istället. Eftersom att jag fortfarande inte är riktigt frisk så orkar jag nog inte göra något annat men vi får se vad jag hittar på :)

Jag har kommit fram till att det människor i den här staden lever på är att snacka skit om alla andra, speciellt sina vänner. Man får höra en jävla massa skitsnack en dag som en av sina närmaste vänner har suttit och sagt så just nu känner jag att man inte kan lita på någon. Så hädanefter kommer jag inte berätta något om mitt liv för någon alls! So fuck you all.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback