16/3

Gårdagen var bland det värsta jag varit med om. Jag har aldrig haft så ont i huvudet förut, det kändes som om hela skiten skulle sprängas i luften. Och det hjälpte heller inte av att jag gick och la mig, då blev allting bara värre. Jag var även och kräktes för jag trodde att det bara var migrän och det brukar släppa då, men det hjälpte inte alls. Men till slut somnade jag, hur vet jag fan inte.

Så idag är jag hemma från skolan, det känns lite bättre idag men jag har forfarande lite ont i huvudet och magen känns inte helt okej heller. Så mamma tror nu att det här är början på vinterkräksjukan och den vill jag verkligen inte ha. För det första hatar jag att vara sjuk och för det andra hatar jag att kräkas!

Nu ska jag iaf vila, kanske försöka få i mig något i magen. Jag skriver mer sen om orken finns!
Men för att jag ska bli mer pepp på att skriva mer så skulle jag vilja ha lite mer kommentar av er.
SÅ KOM IGEN NU, KOMMENTERA MERA! :D

Postat av: Tina

Vi får hoppas att det inte är vinterkräksjukan. Jag tror att det kan vara spänningvärk eftersom du kunde somna efter att jag masserat dig. Love You. Puss och kram. <3

2010-03-16 @ 14:14:55
Postat av: Emelie

Krya på dig gullet <3

2010-03-16 @ 19:51:00
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback