3/6

Idag har det bara varit lugnt på skolan, gjorde klart sånt som man ligger efter med men som tur är så är jag klar med allt. Planerade lite aktiviter till nästa vecka då vi inte har några vanliga lektioner, nästa onsdag ska vi iallafall spela brännboll, vilket ska bli riktigt kul. Sen får vi se vad vi mer hittar på. Efter skolan gick jag på stan med mamma och Evelina, köpte en sån där grej som man har rökelse i och korta strumpor. Det är sånt som kan vara bra att ha.

Imorgon är det studenten så ska ner och titta på treorna från skolan. Jag är faktiskt inte ledsen över att jag har ett år kvar trots att jag kunde ha gått ut för ett år sen. Men jag har haft en del jobbiga år och nu finns det ingenting att göra åt saken så varför ska man sura? Utan dom åren hade jag aldrig haft en så underbar klass som jag har nu, jag hade aldrig träffat dessa helt fantastiska människor, både lärare och elever. Det ska bli skönt med ett år till i skolan, slippa tänka på att skaffa jobb osv.

Imorgon åker jag äntligen till Härnösand också, tjugo i två går tåget. Ska bli skönt att komma bort ett tag, kommer hem igen på måndag mitt på dagen. Jag känner på mig att den här helgen kommer bli helt galen! Jag längtar så sjukt mycket efter Anna, min bästa vän. Jag älskar dig!

Nu ska jag packa lite så att jag slipper stressa imorgon, vi hörs imorgon eller så blir det efter helgen när jag kommer hem. Jag hoppas att alla som tar studenten får en kanonbra dag! Puss & skepp ohoj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback